יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

התרגשות של בלוג חדש

ואווווווו
כמה זמן רציתי לפתוח בלוג.  בלוג כזה בו אני יכולה לדבר על כ-ל מה שמעניין בנות ונשים. והנה פיניתי לי זמן ועשיתי את זה:)
טוב אז קצת עלי: אני לירז אני בת 22, מאפרת במקצועי וסטודנטית בקרוב (אמאלהההה) תמיד אהבתי איפור וקוסמטיקה. אני זוכרת את עצמי עוד כשהייתי ילדה משחקת באיפור של אמא. ויותר מאוחר כשהתבגרתי איפרתי חברות ליציאה או סתם בבצפר. תמיד אהבתי את זה אבל אף פעם לא ראיתי בזה כמקצוע אולי בגלל שתמיד ההורים הניעו אותי למקצועות אחרים. אבל עכשיו אני יודעת שאם יש משהו שאני באמת אוהבת אני צריכה להתעסק בו לא משנה מה יגידו. מקצוע שנעשה מאהבה נעשה טוב לא משנה כמה ניסיון יש לך. וככה לקחתי את הסיכון ( כי בואו נודה באמת, יש סיכון) ובחרתי במה שאני אוהבת.
אז מה תמצאו בבלוג שלי? כמו שכבר ציינתי אני מאוד מאוד מאודדדד אוהבת איפור וקוסמטיקה אז אני אעלה ביקורות על כל מיני מוצרים שאני משתמשת בהם. אני מכורה לאופנה אז גם בזה אני לא אחסוך. ואני אוסיף כל מיני סיפורים מחיי הנחמדים כמאפרת ^__^.
אז... זהו!! קצר ותמציתי! זוהי רק ההתחלה אז תקלו עלי כן...:P
נתראה XOXO.
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה